کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی اختیاریه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار اختیاریه که در منطقه یک و سه شهرداری تهران واقع شده‌ است محدوده خیابان‌های دیباجی جنوبی – عرفانی – جوزی – کامرانیه – اختیاریه جنوبی و شمالی – همای – جهانی نیا- عین آبادی – رحمانی – میدان نیلی – سنجابی – مطهری – بهرامی – شهاب –  منظریه – رحمانی – قیطریه –  غیاثوند –  کلاهدوز، میدان اختیاریه – پاسداران آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

 

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که قسمتی از آن در منطقه یک و قسمتی دیگر در منطقه سه تهران واقع شده است. این محله در نزدیکی محله پاسداران (سلطنت آباد) قرار دارد و  دارای یک میدان اصلی با نام اختیاریه و یک میدان فرعی با نام نیلی در غرب این محله می‌ باشد. محدوده این محله از شمال به بزرگراه آیت الله صدر، از جنوب به خیابان شهید کلاهدوز (دولت) ، از غرب به بزرگراه کاوه و از شرق به خیابان پاسداران منتهی می شود.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلید سازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد بصورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتورسوار کلید ساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی اختیاریه کلیدسازان)

 

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلید سازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند .

کلید سازی اختیاریه

کلید سازی اختیاریه

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *