کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی زعفرانیه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار شبانه روزی زعفرانیه که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده‌ است در محدوده خیابان فیروزکوه – خیابان زعفرانیه – خیابان طاهری – خیابان شیرکوه – خیابان سپیدکوه – خیابان زردکوه – خیابان رامکوه – خیابان یکتا – خیابان عاصف – خیابان سیمین – خیابان امیری ثوری – خیابان کافی آبادی – خیابان پرزین بغدادی – خیابان بهار – خیابان سرانکوه – خیابان مقدس اردبیلی – خیابان ولیعصر (عج)  آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

 

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که محله زعفرانیه در شمال شهر تهران در کوهپایه‌های البرز قرار گرفته و یکی از ۳۷۵ محله کلانشهر تهران می‌باشد.

محدوده این محله از شمال به ارتفاعات اسدآباد و شهرک شهید بهشتی و از جنوب به محلهٔ محمودیه و از شرق به خیابان ملکی – خیابان البرز کوه و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. این محله در ناحیه دو منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلید سازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد بصورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتورسوار کلید ساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی زعفرانیه کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلید سازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

کلید سازی زعفرانیه

کلید سازی زعفرانیه

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *