کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی آرژانتین

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  آرژانتین که در مرکز تهران منطقه 6 قرار دارد، در محدوده وزرا – توانیر – عباسپور – خالد اسلامبولی – زاگرس – هاران – اقاقیا – بیهقی – احمد قصیر – الوند – اهورا مزدا – بخارست و قسمتی از گاندی و ولیعصر آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

این محله، با نام محله ساعی هم شناخته می شود. موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خیابان بهشتی، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر (عج) منتهی می‌شود و از شمال به محله ونک، از جنوب به محله های میرزای شیرازی، مطهری و بهشتی، از شرق به محله‌های سهروردی و آپادانا و از غرب به محله یوسف آباد دسترسی دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلید سازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد بصورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتورسوار کلید ساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی آرژانتین کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

کلید سازی آرژانتین

کلید سازی آرژانتین

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *