کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی دربند

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی دربند که در منطقه یک شهرداری تهران و شمال شهر قرار دارد در محدوده خیابان دیباجی جنوبی – خیابان عرفانی – جوزی – خیابان کامرانیه – خیابان اختیاریه جنوبی – خیابان اختیاریه شمالی – خیابان همای – خیابان جهانی نیا – خیابان عین آبادی – خیابان رحمانی – خیابان سنجابی – خیابان مطهری – خیابان بهرامی – خیابان شهاب – خیابان منظریه – خیابان رحمانی – خیابان قیطریه – خیابان غیاثوند – خیابان کلاهدوز- میدان اختیاریه و  پاسداران آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به پاسداران، از جنوب به احتشامیه و دروس، از شرق به ضرابخانه و گلستان و از غرب به قلهک و قیطریه جنوب محدود می‌شود و از جنوب به محله های الهیه و تجریش، از شرق به محله های نیاوران و منظریه و از غرب به محله های زعفرانیه و محمودیه دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی دربند کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *