کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی طرشت

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  طرشت که در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد در محدوده بلوار گلاب – بلوار چوب تراش – بلوار سهروردی – حبیب الله – قاسمی – حبیب زادگان – بلوار اکبری – بلوار صالحی – خیابان فرزانه – خیابان عزیزی – خیابان مردمی – خیابان امراللهی – خیابان حسین مردی – بلوار شقایق و میدان حبیب اللهی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به بلوار گلاب، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بلوار سهرورد و از غرب به خیابان محمد علی جناح محدود می‌شود و از شمال به محله سازمان آب، از جنوب به محله استاد معین، از شرق به محله ستارخان و از غرب به شهرک آپادانا و شهرک اکباتان دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی طرشت کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *