کلیدسازی سیار شرق تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی داوودیه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی داوودیه که در منطقه سه شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان مینا – خیابان رازان – خیابان بهروز – خیابان نساء – خیابان اطلسی – خیابان تبریزیان – خیابان نجم آبادی – خیابان کازرون شمالی – خیابان شمس تبریزی – خیابان پیرزاده – خیابان مهرداد – خیابان صفویان – خیابان دستگردی – خیابان ظفر – خیابان شریعتی و میدان نجم آبادی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان های دستگردی-ظفر، از جنوب به بلوار میرداماد، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان نفت شمالی محدود می‌شود و از شمال به حسن آباد، از جنوب به میرداماد، از شرق به چالهرز و از غرب به ظفر دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی داوودیه کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *