کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی دروس

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  دروس که در منطقه سه شهرداری تهران و شمال شهر قرار دارد در محدوده خیابان وارسته – خیابان هدایت – خیابان سوری – خیابان محسنیان – خیابان چیذری – خیابان سلیمانیه – خیابان هاتف اصفهانی – خیابان یار محمدی – خیابان کماسالی – خیابان راستوان – خیابان صالح حسینی – خیابان مفاخری – خیابان شیدایی – میدان احتشامیه و خیابان پاسداران آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان کلاهدوز (دولت)، از جنوب به خیابان شهرزاد، از شرق به خیابان پاسداران و از غرب به خیابان  کلوریان محدود می‌شود و از شمال به محله های دولت و اختیاریه، از جنوب به محله چالهرز، از شرق به محله های حسین آباد و هروی از غرب به محله های قلهک و قیطریه دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی دروس کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *