کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی پاستور

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  پاستور که در منطقه یازدهم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان امام خمینی (ره) – خیابان آذربایجان – خیابان کمالی – خیابان باستان – خیابان ارومیه – خیابان اوستا – خیابان کاوه – خیابان جمهوری – خیابان چنگیزی – خیابان پاستور – خیابان جمالزاده – خیابان نوفلاح – خیابان کارگر جنوبی – میدان حر – میدان پاستور – میدان رشدیه و میدان جمهوری آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان آزادی، از جنوب به خیابان امام خمینی (ره)، از شرق به خیابان کارگر جنوبی و از غرب به خیابان نواب صفوی محدود می‌شود و از شمال به محله ستارخان، از جنوب به محله های مخصوص و کمالی، از شرق محله های به انقلاب، جمهوری و آذربایجان و از غرب به محله های دامپزشکی و جیحون و قصرالدشت دسترسی دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی پاستور کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *