کلیدسازی سیار جنوب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی خراسان

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی خراسان که در منطقه چهاردهم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان هفده شهریور – خیابان اکبرآبادی – خیابان رحمتی – خیابان شیرازی – خیابان ملاشریفی – خیابان مخبر جنوبی – خیابان بهزادی بخش – خیابان مشهد – خیابان عجب گل – خیابان جهان پناه اسفندیاری – خیابان ارجمندی – خیابان مرادی عابدینی – خیابان امیرسلیمانی – خیابان آیت الله سعیدی – خیابان حسینی – اتوبان خاوران – میدان آیت الله سعیدی – میدان خراسان و بزرگراه امام علی (ع) آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به خیابان محلاتی، از جنوب به اتوبان خاوران، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان هفده شهریور محدود می‌شود و از شمال به محله چهارصددستگاه (شهدا)، از جنوب به محله خاوران، از شرق به شهرک سلیمانیه و از غرب به محله قیام دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی خراسان کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *