کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی سعدآباد

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی سعدآباد که در منطقه یکم شهرداری تهران قرار دارد در محدوده میدان تجریش – خیابان البرز کوه – خیابان ولی عصر(عج) – خیابان طاهری – خیابان زردکوه – خیابان ابراهیم زاده – خیابان جاودان – خیابان فیروزکوه – خیابان سپیدکوه – خیابان زعفرانیه – خیابان افراز – خیابان آبان جنوبی و خیابان حسینی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال شرق به خیابان دزاشیب و خیابان ولی عصر (عج)، از جنوب به بزرگراه صدر و بزرگراه مدرس، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان شریفی منش، خیابان شهید دربندی و خیابان نیلوفر محدود می‌شود و از شمال به محله‌ دربند، از غرب به محله اسدآباد، از شرق به محله های گلابدره و جعفرآباد و از جنوب به محله تجریش دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی سعدآباد کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *