کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی بلوار فردوس شرقی

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  بلوار فردوس شرقی که در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد، در محدوده میدان اول گلستان – خیابان تقدیری – خیابان ولیعصر (عج) – خیابان مینا – خیابان ظرافتی – خیابان قبادی – خیابان احمدی – خیابان سلیمی جهرمی – خیابان گلستان جنوبی – خیابان رامین شمالی – خیابان رامین جنوبی – خیابان وفا آذر جنوبی – زمانی – خیابان علی حسینی – خیابان نسترن – خیابان خان بابایی – خیابان ابراهیم جنوبی – خیابان ابراهیم شمالی – خیابان حسن آباد – خیابان اعتمادیان – خیابان عقیل – خیابان وفا آذر شمالی – خیابان بنفشه – خیابان یاس – خیابان ارغوان و خیابان سوسن آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌ گونه‌ ای است که این محله از شمال به بلوار آیت الله کاشانی و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، از غرب به بزرگراه ستاری و از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود می‌شود و به محله های ابوذر و مهران از شمال، شهرک پرواز از غرب، شهرک اکباتان از جنوب و محله صادقیه از شرق دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی بلوار فردوس شرقی کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *