کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی بلوار فردوس غرب

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار شبانه روزی بلوار فردوس غرب که در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد، در محدوده بلوار فردوس – بلوار شقابق – خیابان چهاردهم شرقی – خیابان پانزدهم غربی – خیابان های پروانه شمالی و پروانه جنوبی – خیابان های لاله شمالی و لاله جنوبی – خیابان های ورزی شمالی و  ورزی جنوبی – خیابان های سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی – خیابان های وحید شمالی و وحید جنوبی – خیابان های فرشته شمالی و جنوبی – خیابان اسپندار فر – خیابان منوچهری – خیابان الهام و خیابان رضایی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌ گونه‌ ای است که این محله از شمال به بزرگراه علامه جعفری و از غرب به بوستان الهام، از شرق به بزرگراه ستاری و از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه شهید باکری محدود می‌شود و به محله سازمان برنامه شمالی از شمال، به محله های سازمان برنامه جنوبی و شهرک پرواز و کوی ارم از جنوب، از شرق به محله بلوار فردوس شرق و از غرب به محله اندیشه دسترسی دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی بلوار فردوس غرب کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *