کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی ولنجک

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی ولنجک که در شمال تهران و در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان ولنجک – خيابان ساسان – خيابان سيزدهم – خيابان يمن – خيابان اميرآباد – بلوار دانشجو – بلوار رشیدالدین فضل الله – تابناک و مقدس اردبیلی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان مقدس اردبیلی، از غرب به درکه و از شرق به رودخانه ولنجک محدود می‌شود و از شمال به محله ونک ، از جنوب به پاستور، جمهوری و آزادی، از شرق به فلسطین، طالقانی، پارک لاله، فاطمی و یوسف آباد و از غرب به ستارخان و گیشا محدود می‌شود و از جنوب به محله ونک، از شرق به محله های زعفرانیه و محمودیه و از غرب به سعادت آباد دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی ولنجک کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *