کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی الهیه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی الهیه که در منطقه یک شهرداری تهران و شمال شهر قرار دارد در محدوده خیابان گلپاد – خیابان مریم – خیابان الهیه – خیابان خزر – خیابان فیاضی (فرشته) – خیابان شریفی منش – خیابان پل رومی – خیابان استانبول – خیابان آقا بزرگی – خیابان سه راه دکتر حسابی – خیابان کوهیار – خیابان تختی – خیابان دربندی و خیابان عارف نسب  آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به میدان تجریش، از جنوب به بزرگراه های صدر و مدرس، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر (ع) محدود می‌شود و از شمال به محله های دربند و منظریه، از جنوب به محله های جردن و پارک وی، از شرق به محله های قیطریه و شریعتی و از غرب به محله های زعفرانیه و محمودیه دسترسی دارد.

 

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی الهیه کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *