کلید سازی سیار مرکز تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی وحیدیه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی وحیدیه که در منطقه یک شهرداری تهران و شمال شهر قرار دارد در محدوده خیابان داوودی – خیابان میرحسینی – خیابان واشقانی – خیابان سلیمی افضل – میدان تسلیحات – خیابان رضایی – خیابان نصیری – خیابان بخت آزاد و خیابان نبی ییان آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به بزرگراه آغاز و مسیل باختر، از جنوب به سبلان جنوبی، از شرق به دماوند و از غرب به خیابان آیت آلله مدنی محدود می‌شود و از شمال به محله مجیدیه شمالی، از جنوب به محله های امام حسین (ع)، سبلان و دماوند، از شرق به محله های رسالت و نارمک و از غرب به محله های حشمتیه و نظام آباد دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی وحیدیه کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *