کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی شهرآرا

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی سیار  شهرآرا که در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد در محدوده خیابان پاتریس لومومبا – خیابان خیابان شهرآرا – خیابان خیابان باقرخان – خیابان نیایش – خیابان تاکستان – خیابان الله وردی – خیابان منصوری (کیا) – خیابان امام منتظر – خیابان کابلی – خیابان کوکب – خیابان نسیم و خیابان تهران ویلا آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ ای است که از شمال به بزرگراه جلال آل احمد، از جنوب به خیابان ستارخان، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به شیخ فضل الله محدود می‌شود و از شمال به محله های گیشا و کوی نصر، از جنوب به محله ستارخان، از شرق به محله کارگر شمالی و از غرب به محله های سازمان آب و فلکه اول صادقیه دسترسی دارد.

 

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی شهرآرا کلیدسازان)

 

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *