کلیدسازی سیار غرب تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلیدسازی شهرزیبا

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی  شبانه روزی شهرزیبا که در غرب تهران و منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد در محدوده میدان شهرزیبا – خیابان حامد – خیابان رضوان – خیابان نیلوفر – خیابان سرو – خیابان مخابرات – خیابان آلاله – خیابان کیهان – خیابان تعاون – خیابان عدالت – خیابان شربیانی – خیابان فرساد شرقی – بلوار شهرزیبا و خیابان سیزده متری اسلامی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌ گونه‌ ای است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از شرق به بزرگراه شهید باکری و از غرب به شهرک اندیشه و بلوار آیت الله کاشانی محدود می‌شود و از غرب به محله های اندیشه و بلوار آیت الله کاشانی، از جنوب به محله های شریبانی و سازمان آب، از شرق به محله جنت آباد جنوبی و از شمال به محله شهران جنوبی دسترسی دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلیدسازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلیدسازی شهرزیبا کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *