کلیدسازی سیار شمال تهران, مراکز کلیدسازان, معرفی مناطق تهران

کلید سازی امانیه

کلیدسازان 24 ساعته تهران

کلیدسازی شبانه روزی امانیه که در منطقه های سه و دو شهرداری تهران قرار دارد و در محدوده بلوار گیتی – خیابان امانیه – خیابان روانپور – خیابان گلستان – خیابان خاکزاد – خیابان امان پور – خیابان گلدان – خیابان تورج – خیابان مهری – خیابان افق – خیابان ایثار – خیابان مهناز – خیابان خرسند – خیابان طاهری – خیابان کرانه – خیابان پروین – خیابان زینت و خیابان کمبوجیه آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

موقعیت جغرافیایی این محله به‌ گونه‌ ای است که این محله از شمال به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولی عصر (عج)، از شرق به بلوار نلسون ماندلا (آفریقا / جردن) و از جنوب به تونل نیایش و بزرگراه نیایش محدود می‌شود و به محله جردن از جنوب و به محله های فرشته و الهیه از شمال دسترسی دارد.

 

کلیدسازان با هدف کلیدسازی سیار و به صورت کلید سازی شبانه روزی اینکه هیچ فردی در تهران در پشت درب بسته نماند با گردآوری مجموعه ای از کلیدسازان موتور سوار در تهران آمادگی دارد به صورت شبانه روز به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی نماید. کافیست شما تنها به شماره ۰۹۱۰۲۶۷۶۰۷۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار کلیدساز را ما به درب منزل شما ارسال نماییم. (کلید سازی امانیه کلیدسازان)

تنها با یک تماس موتور سواران کلیدسازان سیار ما در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر تهران به محل شما اعزام می شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *